Gyakran ismételt kérdések

Vásárlási információk

A weboldalon található „Raktáron” felirat az üzletünkben/raktárunkban található készletre vonatkozik. Amennyiben online rendeléssel, házhozszállítással rendeli meg a terméket, akkor raktárunkból történik a termék kiszolgálása. Ebben az esetben garantáltan eredeti, bontatlan, gyári csomagolással rendelkező terméket biztosítunk Önnek.

De ez nem jelenti azt, hogy online megrendelés esetén azonnal át tudja venni a szaküzletben a terméket. Kérjük, online megrendelésnél minden esetben várja meg az értesítő e-mailt a termék átvételéről. Honlapunk frissítése 30 percenként történik, így a termékek pontos elérhetőségével kapcsolatosan, napközben ügyfélszolgálatunk tud tájékoztatást adni.

Webáruházunk XX? mennyiséget tud biztosítani, ami egy típusú termék esetén legfeljebb XX? db terméket jelent. Amennyiben nagyobb mennyiségű villamossági terméket szeretne rendelni, akkor keresse villamossági szaküzletünket, vagy ügyfélszolgálatunkat, vagy erre a címre írjon nekünk: webshop@mayerkft.hu

Üzletbe történő vásárlás/megrendelés esetén a rendelés átvételére 7 nap áll rendelkezésre. Ezt sajnos nem áll módunkban meghosszabbítani

Amennyiben Ön rendelt terméket, de időközben meggondolta magád és már nem tart igényt a termékre, akkor többféleképpen is eljárhat.

Ameddig nem készítjük össze a rendelését, addig a weboldalon a Saját fiókban a Rendeléseim menüpontban lemondhatja a rendelést (vagy akár telefonon, e-mailben is van erre lehetőség).

Ha már elindult a rendelés összeállítása, akkor e-mailben vagy telefonon tudja jelezni az elállási szándékát az ügyfélszolgálat felé. (Ilyenkor a törlésről értesítjük a társosztályunkat/futárszolgálatot, hogy megállítsuk a kiszállítási folyamatot.)

Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérést és a kiszállítás mégis elindult, javasoljuk, hogy utasítsa vissza a csomag átvételét.

Online leadott rendelések esetén, rendszerünk automata e-mail értesítéseket küld Az Ön számára, a regisztráció során megadott e-mail címre. Rendelése állapotáról egyszerűen, gyorsan tájékozódhat személyes fiókján keresztül is. Belépés után a Személyes oldalad „Rendeléseim” menüpontjában követheti nyomon nyitott megrendeléseidet, és azok aktuális státuszát is láthatja.

Regisztráció nélküli vásárlás esetén az ügyfélszolgálat tud információt adni.

Online rendelés házhozszállítással történő leadása esetén a futárnál nagy csomag esetén már csak készpénzes, kis csomag esetén készpénzes és bankkártyás fizetésre van lehetőség, utalványt nincs módunk elfogadni.

Mit nevezünk kis csomagnak?
Kis csomag alatt a 40 kg alatti bruttó súlyú termékek értendők.

Mit nevezünk nagy csomagnak?
A 40 kg–ot meghaladó csomagokat értjük.

Ha bankkártyával szeretne fizetni, akkor azt a webáruházban (online vásárlásnál) történő rendelés leadáskor tudja kiválasztani, abban az esetben, ha kiszállítással kéri az átvételt, és nem személyesen szeretné átvenni Villamossági Szaküzletünkben.

Online rendelés a MAYER Villamossági  Szaküzletben történő átvételénél és nem online vásárlásnál üzletünkben lehetőség van bankkártyával is fizetni.
A jogszabályon alapuló jótállás alapján a jótállási jogok a termék átadásától, illetve szakszerviz általi üzembe helyezésétől számított egy éves határidőn belül érvényesítheti. A gyártó által vállalt további jótállás feltételeit (pl. meghosszabbított jótállási határidő) a jótállási jegy tartalmazza. Kérjük, minden esetben figyelmesen olvassa el a termékhez kapott jótállási jegyet, mert ez tartalmazza a fontos információkat.
Különböző jótállási feltételeinkről a Garancia menüpont alatt olvashat.

Szállítási információk

A GLS a kiszállítást munkanapokon, munkaidőben végzi 8:00 – 17:00 között. A kiszállítás megkezdéséről a futárszolgálat SMS értesítést küld. Csomagját a GLS weboldalán is nyomon követheti a megadott linken.

Amennyiben a rendelés összege meghaladja a 25 000 Ft-ot, mi álljuk a szállítás díját. 25 000 Ft-ot meg nem haladó rendeléseknél az egész ország területére 990 Ft a kiszállítási díj. Az említett kiszállítási feltételek kizárólag belföldön érvényesek, a külföldi csomagküldés egyedi díjszabást igényel, ami függ a csomag méretétől és súlyától. A pontos díjszabásról érdeklődjön a +36 (1) 258 – 7702 telefonszámon vagy írjon nekünk a webshop@mayerkft.hu címre.

Utánvételes rendelés esetén külön díjat számol fel a GLS Futárszolgálat, a rendelés összegét és az utánvétel díját készpénzzel illetve bankkártyával is ki tudja kiegyenlíteni a futárnak.

A csomag az összekészítést követően átadásra kerül a GLS részére majd Ön egy e-mail értesítést kap az Ön által megadott e-mail címre. Az értesítés tartalmazza a csomagszámot, melyet a GLS csomagkövető oldalán ellenőrizhet, illetve okostelefonjára letölthető GLS Android ; iOS és Windows Mobil alkalmazással is.

A kiszállítás megkezdéséig lehetőség van mind az időpont, mind a szállítási cím megváltoztatására. A csomag feladásáról kiküldött e-mail-ben a csomagszámra kattintva kiválaszthatjuk a számunkra megfelelő új időpontot vagy akár új címet is.
Ha csomagjának kézbesítése sikertelen, a GLS e-mail és sms értesítőt küld a sikertelen kiszállításról. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol Ön kiválaszthatja a megfelelő időpontot az újbóli kiszállításra. Ha a következő kiszállítás sem sikeres, egy harmadik, időpont választására is lehetősége van. 3 sikertelen kiszállítás után azonban nincs lehetőség további módosításra, csomagja visszakerül központi raktárunkba.

Igyekszünk, hogy a rendelést követően a lehető leghamarabb a futárhoz kerüljön a megrendelt áru, és problémamentesen meg is érkezzen a megadott címre! A vevő elégedettség cégünk alapfilozófiája, mindent elkövetünk, hogy a kedvenc gépe, vagy szerszáma, sérülésmentesen és a rendelést követően rövid határidővel áttudja venni!