Házhozszállítás

Villamossági- és szerszám szaküzletünk értékesítési tevékenységét 2021-től megújuló webshopunkkal támogatjuk meg, melynek kialakításánál törekedtünk a felhasználóbarát verzióra, és személyes átvétel esetén a kiszolgálási idő csökkentésére.

A házhozszállítás leggyakrabban a GLS futárszolgálaton keresztül és nagyméretű csomagok esetén saját autóinkkal zajlik. Megbízható csomagszállítás rövid határidőkkel – ez a GLS egyik erőssége. A megrendelés kiszállításának általános határideje 1-3 munkanap. Raktáron lévő termékek 14:00 óráig történő megrendelése esetén, akár már a következő munkanapon is kézbesítésre kerülhetnek a GLS Futárszolgálat által.

Megrendelés végösszeg (bruttó) Szállítási költség futárszolgálattal Szállítás Csomagpontra
0 Ft -> 39 999 Ft 2515 Ft 1524 Ft
40 000 Ft -> ingyenes ingyenes

A GLS a kiszállítást munkanapokon, munkaidőben végzi 8:00 – 17:00 között. A kiszállítás megkezdéséről a futárszolgálat SMS értesítést küld. Csomagját a GLS weboldalán is nyomon követheti a megadott linken.

Amennyiben a rendelés összege meghaladja a bruttó 40 000 Ft-ot, mi álljuk a szállítás díját. Az ingyenes szállítás meg nem haladó rendeléseknél az egész ország területére, GLS csomagpontra szállítás nettó 1 524 Ft;  normál csomag esetén nettó 2515 Ft a kiszállítási díj. Az említett kiszállítási feltételek kizárólag belföldön érvényesek, a külföldi csomagküldés egyedi díjszabást igényel, ami függ a csomag méretétől és súlyától. A pontos díjszabásról érdeklődjön a +36 (1) 258 – 7702 telefonszámon vagy írjon nekünk a webshop@1000volt.hu címre.

Utánvételes rendelés esetén a rendelés összegét készpénzzel illetve bankkártyával is ki tudod egyenlíteni a futárnak. Az utánvét díja ingyenes.

A csomag az összekészítést követően átadásra kerül a GLS részére majd Ön egy e-mail értesítést kap az Ön által megadott e-mail címre. Az értesítés tartalmazza a csomagszámot, melyet a GLS csomagkövető oldalán ellenőrizhet, illetve okostelefonjára letölthető GLS Android ; iOS és Windows Mobil alkalmazással is.

A kiszállítás megkezdéséig lehetőség van mind az időpont, mind a szállítási cím megváltoztatására. A csomag feladásáról kiküldött e-mail-ben a csomagszámra kattintva kiválaszthatjuk a számunkra megfelelő új időpontot vagy akár új címet is.
Ha csomagjának kézbesítése sikertelen, a GLS e-mail és sms értesítőt küld a sikertelen kiszállításról. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol Ön kiválaszthatja a megfelelő időpontot az újbóli kiszállításra. Ha a következő kiszállítás sem sikeres, egy harmadik, időpont választására is lehetősége van. 3 sikertelen kiszállítás után azonban nincs lehetőség további módosításra, csomagja visszakerül központi raktárunkba.

Igyekszünk, hogy a rendelést követően a lehető leghamarabb a futárhoz kerüljön a megrendelt áru, és problémamentesen meg is érkezzen a megadott címre! A vevő elégedettség cégünk alapfilozófiája, mindent elkövetünk, hogy a kedvenc gépe, vagy szerszáma, sérülésmentesen és a rendelést követően rövid határidővel áttudja venni!

Egyszerű megrendelés

Gyorsan elvégezhető regisztrációt követően a kiválasztott villamossági termékek kosárba helyezése, szállítási adatok kitöltése.

Biztoságos fizetés

A megrendelést követően villamossági webshopunkban lehetőség van online fizetésre is, melyet az Unicredit Bank támogat.

Gyors kiszállítás

A rendelés feldolgozását követően, igény esetén kiszállítjuk a megrendelt villamossági termékeket saját teherautóinkkal vagy a GLS futárszolgálat segítségével.